Gorące tematy: Wolni i Solidarni Smoleńsk Zostań BLOGEREM! RSS Kontakt
Uwaga! Wygląda na to, że Twoja przeglądarka nie obsługuje JavaScript. JavaScript jest wymagany do poprawnego działania serwisu!
5 postów 800 komentarzy

Skąd jestem

re1 - Z namysłem, krótko lecz celnie...

Który z pilotów? Użył działka, Kto Polecił likwidację MH17.

ZACHOWAJ ARTYKUŁ POLEĆ ZNAJOMYM

Powyżej Połtawy w kierunku na północny-zachód w odległości 75 km znajduje się AIR COMMAND CENTRE, miejsce stacjonowania 831st Tactical Aviation Brigade - 42 Su-27 (Myrhorod, Poltava oblast.) źródło http://en.wikipedia.org/wiki/Ukrainian_Air_Force

Na zdjęciu wprowadzajacym samolot SU-27UB numer boczny 69blue - widoczne działko małokalibrowe GSh-301

Podział Ukrainy na lotnicze strefy operacyjne.

Poniżej dwa zrzuty ekranu z map Google lotniska w Myrhorod oraz trasy przelotu MH17 w dniu 17 lipca 2014 roku

Trasa lotu w dniu 17 lipca 2014 roku.

 

W trakcie przelotu samolotu Boeing 777 dołaczają SU-27UB (według RT przed katastrofą w pobliżu były dwa samoloty SU-?) kryjąc się w jego cieniu przed radarami - trasa przelotu Boeinga znajduje się tylko w odległości około 65 km od  lotniska w MYRTHOGOROD - Bazy NR 6 stacjonujacych tam samolotów SU-27.

Lotnicy z tej bazy są najlepiej wyszkoleni brali między innymi w 2011 roku udział we wspólnych szkoleniach lotników polskich, amerykańskich i rosyjskich podczas przegotowań do ochrony z powietrza zawodów piłkarskich EURO2012 kryptonim Bezpieczne Niebo 2011 (Safe Skies 2011). Poza tym są wysyłani na wszystkie pokazy lotnicze Airshow - proszę wpisać w grafice Google hasło "SU-27UB Ukraine". Poniżej wspólny przelot SU-27 i F-16 w 2011 roku nad lotniskiem obok MYRTHOGOROD. Więcej zdjęć pod tym linkiem http://thebrigade.thechive.com/2011/07/20/su-27s-mig-29s-and-f-16s-at-safe-skies-2011-from-myrhorod-ukraine-16-photos/

 

Skorzystałem z pokazowej grafiki jak zmieniła się trasa lotu samolotu Boeing 777-2H6ER lot  MH17 między 16 a 17 lipca 2014 roku zamieszczonej na witrynie http://www.abovetopsecret.com/forum/thread1022454/pg2&mem=    trasy przelotu sprawdzałem też dla kilku dni wcześniejszych,  można się z nimi zapoznać tutaj http://re1truth2.wordpress.com/2014/07/28/covering-the-truth-about-the-flight-mh17-9m-mrd-july-17-2014-die-de-waarheid-over-de-vlucht-mh17/  ktoś widać to wyraźnie celowo przesunął trasę lotu MH17 w pobliże operacyjne 831 brygady lotniczej w  Myrthogorod.

Czy któryś z tych pilotów dokonał zestrzelenia tego samolotu? Lt.Gen. Vasyl Nikiforov, Maj.Gen. Don Ralph Nikiforov, czy może ktoś inny ze zdjęcia poniżej, albo ktoś kogo dopiero poznamy jak już nie będzie mógł znieść we śnie pojawiających się ofiar tej tragedii.

Źródło: http://www.giorgiociarini.com/ukrianian_air_fo_000007.htm

Zrzut ekranu z video - uszkodzona lewa końcówka skrzydła. Źródło: https://www.youtube.com/watch?v=3hJ0BeaMSSM

 

Poniżej video RTLNieuws i relacja z pobytu korespodenta wojennego Jeroena Akkermans na miejscu tragedii w dniu 22 lipca 2014 roku, także ustne relacje przedstawicieli OSCE (OBWE) na temat przypuszczalnych przyczyn zestrzelenia Boeinga 777.

W nastepnym wpisie omówię już szczegółowo kolejność ostrzeliwania samolotu Boeing 777-2H6ER ze wskazaniem:

  1. Z jakiego miejsca samolotu pochodzą znalezione i zidentyfikowane fragmenty (na podstawie numeracji elementów Boeinga).
  2. Miejsca ich znalezienia.
  3. Rodzaj uszkodzeń i jakie pociski mogły je spowodować.

Poniżej załaczam na razie bez komentarza dwa fragmenty poszycia.

Następny wpis wkrótce.

2014-09-02 23:07PM Zdzisław

Aktualizacja 2014-09-03 11:05AM Silnik TRENT800 z wąwozu przed Hrabove i z fabryki Rolls-Royce

 

KOMENTARZE

OSTATNIE POSTY

więcej

ARCHIWUM POSTÓW

PnWtŚrCzPtSoNd
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

ULUBIENI AUTORZY